אבל מה זה בעצם אומר?
כשתתחילו לעבוד כמעצבים, תקבלו לא מעט טלפונים בהם הלקוח יגיד "אני רוצה חבילת מיתוג!", אבל חבילת מיתוג זה לא משהו אחד מוגדר.
חבילת המיתוג משתנה לפי צרכי הלקוח - מיתוג של מטפל בשיאצו יהיה שונה ממיתוג מסעדה תל אביבית או פאב בקיבוץ בצפון.
חבילת המיתוג יכולה לכלול:
איור לחולצות (ובגדים אחרים)
עיצוב מדים
בולים
גלויות - דו"צ
דיסק + עטיפה
דף פרופיל חברה (כמו פלייר אבל A4)
דפי לוגו
דפי ממו (תזכורת)
הזמנות לאירועים / save the date
ברכות לימי הולדת
גיפט קארד
חתימה לאימייל
כרטיס ברכה לחג
לוגו לאירועים פרטיים
לוח שנה
מגנט (לחתונה למשל)
מודעה לעיתון (עד 10*15, מעל 10*15)
מעטפות
מפיות
נייר עטיפה (לכריכים למשל)
כוסות שתיה חד פעמיות
כוסות גלידה
עטיפה לגביע גלידה
סובלימציה (הדפסה על מוצרים)
סימניה
ספר (איור תוכן) + כריכה
פולדר
פוסטר
פייסבוק - עיצוב דף עסקי (קאבר + פרופיל)
פלייסמנט
רול-אפ
שמשוניות
שקיות נייר
תלי דלת (תולים אותם על ידיות הדלת)
תפריט
תפריט קיר
פנקסי קבלות / חשבוניות
מדבקות לקיר
מדבקות עם שטנצ
סיכות לחולצה
כדי להחשיב מוצר כחלק מחבילת מיתוג, על המוצר להיות באותה שפה גרפית. ומה זה אומר? שפה גרפית היא השפה העיצובית של הלקוח. היא כוללת גופנים, צבעים, צורות, קישוטים ורקעים. כל אלו מבוססים על הלוגו של העסק.
כדי להתאים חבילת מיתוג ללקוח, צריך להבין את הצרכים שלו. מאמן כושר כנראה לא צריך ניירת משרדית אבל עורך דין חייב את זה. מסעדה למשל צריכה תפריט מסודר, מפיות ומדים למלצרים.
צרו לעצמכם רשימה לכל המוצרים כך שכשיתקשר הלקוח תדעו מה להמליץ לו.
Comments